Jaarafsluiting in UNIT4 Multivers - Wachten tot januari 2015 hoeft niet


Als u in januari 2015 belt met de afdeling UNIT4 Multivers Support, kan het zijn dat u door de drukte langere wachttijden ervaart, dan gedurende de rest van het jaar.


Januari is immers traditiegetrouw de drukste maand van het jaar voor UNIT4 Multivers Support. Voor de medewerkers van deze afdeling is dit geen bezwaar, zij helpen iedereen graag, echter u kunt een langere wachttijd als vervelend ervaren, aangezien u direct door wilt met uw boekhouding en uw vraag zo snel mogelijk beantwoord wilt hebben. 

De extra drukte op UNIT4 Multivers Support in januari, heeft alles te maken met het aanmaken van het nieuwe boekjaar en de daarmee gepaard gaande boekjaarafsluiting. Dit is voor veel mensen geen dagelijkse bezigheid, veel gebruikers van UNIT4 Multivers vinden het daarom zelfs ‘spannend’ en bellen daarom met Support, voor ondersteuning hierbij. Veel mensen wachten hiermee dus tot het nieuwe jaar is aangebroken, terwijl dit helemaal niet nodig is. U kunt uzelf dus een dienst bewijzen door de drukte in januari voor te zijn. Bijkomend voordeel, is dat u hiermee tevens bijdraagt aan het verkorten van de wachttijden in januari. Dit kan ook voor uzelf weer prettig zijn, mocht u een andere vraag hebben dan over de jaarafsluiting, in deze periode. 

Op welk moment u zich er ook in verdiept, u zult zien dat het aanmaken van een nieuw boekjaar in UNIT4 Multivers betrekkelijk eenvoudig is en dat dit ook gerust in november of december al kan. Hoe u dit kunt doen, wordt beschreven in het document: Jaarafsluiting UNIT4 Multivers

 

Door: John Verschoor (UNIT4 Support Manager Multivers) | orgineel bericht

arrowUp

Terug naar boven